25 ian. 2011

Mai citeşte lumea?

Sunt un fan declarat al serialului Dr House !Am făcut tot felul de cercetări să pot vedea seria completă şi am văzut aproape pe nerăsuflate cele 6 serii precedente, relaxându-mă când am ajuns la zi, seria 7 în desfăşurare ! Bine, acum a apărut altă problemă serialul se difuzează săptămânal şi eu nu prea am răbdare! Îmi place tare mult personajul şi în secret îmi doresc ca un astfel de doctor să existe în realitate! Mă amuză teribil reacţiile de genul “cel mai cuuul serial“ cum scria un puşti într-un comentariu!!! Am bănuit puşti pentru că îmi place să cred că o persoană matură ar lăsa un alt gen de comentariu ! Poate că sunt răutacioasă dar eu aş restricţiona un picuţ accesul pe site-ul respectiv !! În fine, concluzia este că îl apreciez foarte mult pe dl Hugh Laurie, şi probabil cum face orice fan care se respectă am încercat să aflu cât mai multe despre el. Apariţii a mai avut în tot felul de filme, însă Dr House mie îmi pare a fi “rolul vieţii sale “. Şi  aşa am aflat că în tinereţe a scris o carte ! Am tot căutat să văd dacă la noi a editat cineva cartea. Am găsit o notiţa şi am început să fac planuri - la Târgul Gaudeamus îmi cumpăr cartea ! Am avut ceva emoţii până s-a deschis târgul şi din prima zi am reperat “locul cu pricina “. Fireşte, ca lucrurile să decurgă cum trebuie, de fiecare dată când ajungeam, fie nu aveau cartea, fie aveau exemplare compromise, fie nu aveam bani potriviţi !!!!! Ca să nu lungesc vorba, am reuşit în ultima zi de târg să îmi cumpăr cartea. Recunosc meritul editorilor pentru felul în care au prezentat publicului romanul.   De fiecare dată după un târg, îmi sortez “captura “ şi îmi aleg câte o carte cu care să încep, daaaaar, de data aceasta am ştiut că voi sări peste acest tipar şi am să citesc Traficantul de arme. Mărturisesc că  m-a prins de la primele pagini, astfel încât am luat-o după mine şi în vacanţa de Crăciun şi nu am avut stare până nu am terminat-o ! Este scrisă parcă în stilul Dr House, spumoasă, antrenantă, ironică, intrigantă şi fooooarte alertă !
„Ca scriitor, domnul Laurie este inteligent, fermecător, cordial, sigur pe el (dacă mai este nevoie) şi îndrăzneţ“, este de părere Christopher Buckley, în The New York Times Book Review
„Cel mai amuzant şi mai fermecător roman pe care l-am citit în ultimii ani“, spune şi actorul şi prezentatorul britanic Stephen Fry.
Spor la citit !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

top;