25 mar. 2011

Azi, cu drag, pentru tine C !

Sunt uneori momente în viaţă când parcă simt nevoia să trag linie şi să adun. Să arunc o privire îngăduitoare la tot ce-a fost şi să îmi promit că nu voi repeta greşeli. Să trag concluzii şi de mâine să fac altfel…Şi de fiecare dată ajung la acelaşi rezultat – dacă lucrurile ar fi fost diferite , posibil ca multe din cele ce mă înconjoară să nu fi existat. Şi asta chiar îmi pare teribil de greu de imaginat ! Îmi pot vizualiza existenţa fără multe lucruri însa, sub nicio formă, nu mă văd trăind fără prietenii mei ! Norocul a făcut să nu fiu până acum în situaţia de a renunţa la un prieten, cu câteva excepţii nefericite când unii au plecat dincolo de viaţă. Cineva îmi spunea, uşor dojenitor, că am un cult aparte pentru prietenie. Personal, nu văd nimic rău în asta., şi nu pot decât să privesc cu îngăduinţă şi păreri de rău oamenii care nu au prieteni. Îmi amintesc adeseori începutul unei prietenii. Se spune că cei ce se aseamănă se adună. Fals şi adevărat deopotrivă ! Dar tocmai asta este frumuseţea ! Îţi aduci aminte cum ne-am împrietenit? Şi ce uşor şi de la sine au venit toate apoi? Poate că nu ţi-am spus niciodată îndeajuns cât de mult  însemni pentru mine, cât de dragă îmi eşti şi cum, fie că vrei ori ba, eşti parte din viaţa mea. Cât de multe am învăţat de la tine şi cât de teamă îmi este uneori să nu dispari? Că îmi place la nebunie modul în care comunicăm şi felul în care ne contrazicem, că ai atâta talent şi nu accepţi acest lucru, că eşti la fel de încăpăţânată ca mine şi uneori ies scântei, că putem să discutăm ore întregi în contradictoriu fără să ne supărăm, că avem atâtea amintiri frumoase, că putem râde cu lacrimi de aceleaşi lucruri ! Îţi cer iertare pentru tot ce nu am făcut  aşa cum te aşteptai şi pentru că uneori te-am rănit, cu voie sau fără voie, că uneori nu te-am ascultat deşi ar fi trebuit, că sunt deseori imposibilă şi poate în unele momente nu am fost lângă tine necondiţionat. Vreau să ai o viaţă lungă şi frumoasă, să-ţi trăieşti visele şi să-ţi împlineşti destinul ! La mulţi şi fericiţi ani !
PS
Cartea ce o propun astăzi este Aleea cu licurici - Kristin Hannah ! J
Spor la citit !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

top;