29 mar. 2011

Mai citeşte lumea?

Pentru că i-am tot spus unei prietene, foarte dragă mie, că doresc să vă povestesc despre două cărţi ce le am pregătite, am să vorbesc despre o carte extrem de interesantă din al meu punct de vedere. Pe multe site-uri pe care intru, mă tot lovesc de un pătrat negru care mă îndeamnă să-mi aflu data exactă a morţii ! Cum nu cred în astfel de predicţii, m-am amuzat şi am încercat de două ori până acum, şi, şoc!, deşi ar fi trebui să fiu plecată de aici, sunt încă vie şi nevătămată!! J Oricum, nu disper, perseverez în a mă distra!!!
Cartea de astăzi este Bibilioteca morţilor – Glenn Cooper. Doctorul Glenn Cooper a studiat arheologia la Harvard şi medicina la Tufts University. În tinereţe a participat la numeroase săpaturi arheologice, dar a ales o cariera în medicină. Şi-a deschis propriul cabinet medical, apoi a fost directorul unei importante companii din domeniul biotehnologiei.A scris scenarii de film şi a vândut câteva la Hollywood. A produs primul său film de lung metraj în 2005, Long Distance. Biblioteca morţilor (Library of the Dead, 2009), primul său roman, a fost deja vândut în douăzeci şi cinci de ţări, iar următorul - Book of Souls – a apărut în 2010. Un roman care m-a fascinat de la primele rânduri şi care m-a cam pus pe gânduri…Nu în sensul că am găsit după lungi aşteptări răspuns la întrebări existenţiale, ci doar în sensul, că undeva, poate este cineva care chiar ştie acest lucru ! Dincolo de stilul absolut captivant,  subiectul original şi personajele puternic creionate, te captivează povestea ! Misterul debutează de la primele rânduri, când eşti aruncat pur şi simplu  în anul 2009…1947…782 iar finalul este absolut imprevizibil.Construcţia romanului pare similară unui film, cadre din diferite epoci se intersectează, eşti purtat de colo-colo, uneori având temporar impresia de irelevanţă, şi cu toate acestea, nu vei putea lăsa deoparte cartea. O puteţi considera, fără rezerve, un thriller, care te face să conştientizezi puterea pe care ţi-o oferă informaţia certă obţinută la timp !
 ”Acest roman, dacă este un roman, a început şi nu s-a sfârşit. S-ar putea ca noi toţi să fim în el, fără să ştim. Pentru că nimic nu este întâmplător. Pentru că destinul fiecărui om este deja scris.”
Spor la citit !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

top;