5 iul. 2011

Bună dimineata C !

De mult timp nu am mai scris aici…Asta nu înseamnă că am abandonat acest proiect, sau, mai rău, că nu am mai citit nimic !!! Am avut doar parte de o perioadă mai…agitată care a culminat cu săptămâna trecută, cele mai rele 7 zile din anul acesta pentru mine ! Se spune că ne este frică de moarte pentru că nu ştim ce ne aşteaptă dincolo, dacă acest dincolo există. Ei bine, deocamdată am decis că nu-i momentul pentru marea călătorie, nu doar pentru că mai am atât de multe lucruri de făcut pe aici, cât îmi spuneam râzând : voi negocia ! Merg după ce trece orice durere !!!
Foarte pe scurt – am fost la concert la Scorpions, am citit, am muncit, am ascultat muzică, unii din prietenii mei au mai adăugat ani înţelepciunii lor, am zâmbit şi m-am trezit de multe ori cu gândul la copilărie… Voi reveni cu sfaturile pentru lectură. Până atunci vă doresc să aveţi parte doar de ce este mai bun. Şi, ca să nu mă dezmint:
Spor la citit !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

top;