6 mar. 2012

Gând

Bună de dimineaţa !
Nu am mai scris de ceva timp dar am o mulţime de lucuri de povestit. S-au întâmplat multe. Şi bune şi mai puţin bune, dar asta e viaţa, nu ? Cu toate acestea, până la urmă a venit totuşi primăvara !!! Şi, probabil ca mulţi dintre voi, mă simt pregătită să "simt monstruos" fiecare clipă. Am citit şi am ascultat muzică. Mult, uneori până la epuizare. Cărţile şi muzica mea. Apropo de cărţi, am împrumutat, recunosc, cu strângere de inimă, o carte unei adolescente, şi pentru a evita o situaţie neplacută am fost de acord cu termenul de returnare : septembrie 2012 ! Zâmbesc cu îngăduinţă, poate că m-am schimbat ? Sunt foarte puţini oameni cărora am încredere să le ofer cărţile mele. Număraţi pe degetele de la o mână ! Dar na, sunt totuşi optimistă şi mereu încerc, poate-poate se modifică datele problemei !
Acum citesc  această carte şi în acest moment asta ascult !
Să aveţi o zi plină de lucruri surprinzătoare !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

top;